Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Dreamrise.pl - Zbuduj swój internetowy biznes

Toruń

1

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Jak powinna wyglądać strona internetowa spełniająca najnowocześniejsze standardy?

Autor: Dreamrise, publikacja: 2023-02-20

Wielu przedsiębiorców posiadających strony internetowe dla swoich biznesów zapomina o ich aktualizacji, przez co są uznawane za przestarzałe i nieprzyjazne dzisiejszym użytkownikom. Nie da się ukryć, że to, jak wygląda nasza strona, ma wpływ na to, czy ktoś zdecyduje się na współpracę z naszą firmą. Założymy się, że ty też niejednokrotnie zamknąłeś okno strony, która była dla ciebie niezbyt atrakcyjna i mało wiarygodna. Sprawdź, co możemy ci zaoferować, aby twoja strona ze staromodnej przeobraziła się we wzorowy przykład wirtualnej nowoczesności.

Strona responsywna dostosowana do urządzeń mobilnych

Po pierwsze – responsywność i użyteczność

Tworzenie stron WWW to przede wszystkim doświadczenia klientów związane z twoją stroną, które będą kluczowe dla twojego biznesu. Dreamrise to agencja marketingowa w mieście Toruń, której jednym z najważniejszych celów jest właśnie projektowanie i modernizacja stron internetowych.

Czym więc jest owa użyteczność? To nic innego jak przyjemne i intuicyjne poruszanie się po miejscu, jakim jest twoja strona WWW, które sprawi, że będzie ona przejrzysta i czytelna. Niezwykle istotnym aspektem jest tutaj prosta organizacja elementów nawigacji strony.

Responsywność to absolutny standard najnowocześniejszych stron internetowych. Najprościej mówiąc, jest to czułość i wrażliwość witryn na rozdzielczość urządzeń, za pomocą których są przeglądane. Wygląd oraz układ strony powinny automatycznie dostosowywać się do wymiarów urządzenia, takich jak laptop, tablet, czy też smartfon. Responsywność wpływa na ruch ze strony użytkowników mobilnych, którzy stanowią aż 52% ruchu w Internecie – nie możemy pozostać wobec tego obojętni!

Jeżeli chcesz sprawdzić, czy twoja strona jest responsywna, zmniejsz jej okno za pomocą przeglądarki. Jeśli zaobserwujesz, że wraz ze zmniejszaniem okna twoja strona dostosowuje się automatycznie do jego wymiarów – jest responsywna. Jeżeli zaś tak się nie dzieje, to znak dla ciebie, że najwyższy czas to zmienić.

Analityka i jeszcze więcej analityki!

Nowoczesna strona to dotrzymywanie kroku i spełnianie potrzeb zainteresowanych nią użytkowników. Najlepszym sposobem, który spełni te warunki, jest analizowanie ich działań. Nasza agencja interaktywna kładzie ogromny nacisk właśnie na analizę. Analiza pomaga nam określić, kto wchodzi na twoją stronę, w jakim celu oraz czy znalazł to, czego poszukiwał. Jeśli jesteś nastawiony na przypływ nowych klientów, to bez analityki się nie obejdzie. Narzędziem, które pomaga śledzić powyższe zachowania użytkowników, jest Google Analytics, z którego właśnie korzystamy.

Poprawnie przeprowadzana analiza strony internetowej powinna składać się z kilku różnorodnych czynności. Jest to m.in.:

  • Śledzenie ruchów kursora.
  • Analiza formularzy.
  • Wykonywanie testów A/B.
  • Rejestrowanie liczby kliknięć.
  • Nagrywanie sesji na stronie.

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej

Klawiatura z przyciskiem o nazwie SEO – pozycjonowanie stron

Chcesz, aby twoja strona znajdowała się na topowych pozycjach wyszukiwarki internetowej? Postaw na pozycjonowanie stron WWW w Google (SEO), czyli Search Engine Optimization. Można stwierdzić, że jest to pewien rodzaj reklamy, jednak wcale nie jest ona płatna. Wysoko pozycjonowane strony lub sklepy to w rzeczywistości jedynie efekt doświadczenia osoby wykonującej usługę, stąd jedyny koszt, jaki poniesiesz, to opłacenie jej działań. Pozycjonowanie SEO nie jest tradycyjną reklamą internetową. To szereg działań, które ostatecznie wpłyną na wyświetlanie twojej witryny na topowych pozycjach.

Istotne są tutaj trafnie dobrane słowa kluczowe, linkowanie i wysokiej jakości artykuły sponsorowane. Czego możesz spodziewać się po udanym pozycjonowaniu strony?

  • Zwiększona rozpoznawalność twojej marki.
  • Zwiększony ruch na twojej stronie.
  • Widoczność bez dodatkowych kosztów.
  • Dotarcie do większej grupy klientów.
  • Wzrost zysków napływających do twojego portfela.

Warte uwagi jest również pozycjonowanie lokalne, które skupia się na zdobywaniu odbiorców w twojej okolicy. Weźmy pod uwagę taki przykład: Wpisujesz w wyszukiwarkę frazę „agencja marketingowa Toruń” – zobaczysz tam Dreamrise, ponieważ w tym mieście właśnie działamy!

Po czym poznać nowoczesny design?

Nie da się ukryć, że na nowoczesnych stronach internetowych króluje minimalizm, czyli im mniej, tym schludniej dla potencjalnych użytkowników. Najbardziej sprzyjające są tutaj jednolite barwy, dzielące się na kolor dominujący i kolor akcentujący. Zbędne ozdobniki nie będą nam potrzebne. Przejrzysty i użyteczny design to prosta nawigacja po stronie. Kolejne małe kroczki do sukcesu to estetyczny układ strony, ikony z krótkimi hasłami oraz jasny język korzyści z konkretnym przekazem dla klienta.

Twoja strona internetowa będzie odzwierciedleniem zarówno twojego biznesu, jak i twojego indywidualnego stylu. Pomożemy ci w połączeniu pozytywnych doświadczeń klientów z twoimi osobistymi upodobaniami.

Niech klient czuje się u ciebie jak w domu!

Dla klientów niezwykle ważna jest wspomniana już przez nas użyteczność strony. Gdy projektujemy strony i sklepy internetowe, wykonujemy to ściśle z zasadami User Experience, czyli w skrócie UX. To właśnie te zasady determinują to, czy klient poczuje się na naszej stronie komfortowo i pewnie.

Masz już stronę lub sklep internetowy? Z chęcią wykonamy dla ciebie audyt UX/UI, dzięki czemu jeszcze bardziej usprawnimy przejrzystość twojej witryny.

Zapoznaj klientów z twoją branżą poprzez artykuły blogowe

Mężczyzna z wirtualnym ekranem i napisem: Content

Aspektem, o którym zapomina wiele przedsiębiorstw, jest niezwykle ważny content marketing. Treść na stronie to twoja forma kontaktu z docelowymi odbiorcami, dlatego należy zadbać, aby była ona merytoryczna i wartościowa. Kluczem do sukcesu będzie tutaj tworzenie tekstów, które są ściśle związane z branżą, w której działa twoja firma. Niezbędne będzie tutaj uwydatnienie elementów, które użytkownik zyska, dzięki współpracy z tobą – czyli język korzyści. Artykuły na blogu powinny być swoistą skarbnicą wiedzy dla potencjalnych klientów. Dobre treści to odpowiedź na potrzeby użytkowników oraz dzielenie się z nimi ciekawymi i przydatnymi informacjami.

Warto nadmienić, że artykuły na wewnętrznym blogu twojej strony aż proszą się o nasycenie ich słowami kluczowymi, co tylko dodatkowo wpłynie na korzystne pozycjonowanie twojej witryny.

Jeśli chcesz jeszcze bardziej wzbogacić content przekazywany przez twoją firmę, postaw również na marketing w mediach społecznościowych, czyli social media marketing! W ten sposób zyskasz jeszcze bardziej bezpośredni kontakt z klientem i w niezwykle dużym stopniu podbudujesz świadomość i wiarygodność swojej marki.

Pozwól użytkownikom kontaktować się z tobą

Jaka strona będzie najlepsza dla ciebie i twoich klientów? Ta interaktywna. Błędem jest tworzenie stron, które w żaden sposób nie ułatwiają użytkownikom ani kontaktu z tobą, ani korzystania z twojej oferty. Zachęcanie użytkowników do interakcji to twój klucz do sukcesu. Absolutny must have każdej witryny to formularz kontaktowy dla potencjalnego klienta. Mile widziane są również chaty i ikony społecznościowe, które przekierowują internautę na nasze social media. W przypadku wersji mobilnej warto dodać możliwość wykonania połączenia telefonicznego bezpośrednio ze strony, na której on się znajduje.

CTA, to nic innego jak przycisk Call To Action. Przyciski CTA nakierowują użytkownika strony na określony przez nie cel. Pozwalają one na płynny ruch po wcześniej sprecyzowanej ścieżce. Kanon wyglądu takiego przycisku jest prosty – ma być wyrazisty i wręcz „bić po oczach”. Zaraz po wyrazistości zwróćmy uwagę na treść, która ma być krótka, prosta, konkretna i ma zachęcać klienta. Przykładowe teksty przycisków CTA, to np. skontaktuj się z nami, zainstaluj aplikację, poznaj szczegóły, sprawdź ofertę itp.

Nie zastanawiaj się już dłużej i postaw wszystkie karty na optymalizację twojej strony oraz zwiększenie jej standardów do najwyższych z możliwych. Razem stworzymy projekt twoich marzeń.

Tworzenie stron internetowych - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 17 584 Firm od Tworzenia Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o stronach internetowych